صادرات تجهیزات پزشکی

صادرات تجهیزات پزشکی به عراق

در این مقاله درباره شرایط صادرات تجهیزات پزشکی به عراق صحبت میکنیم. کشور عراق بعد از سال‌ها جنگ و ویرانی و تخریب اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی یک بازار بسیار خوبی برای ایران و صادرات تجهیزات پزشکی به عراق است.

شرایط کشور عراق در صادرات تجهیزات پزشکی

در همین ابتدا یک خبر بسیار جالب را با هم مرور کنیم. در دو سال گذشته، رقمی بالغ بر 600 میلیون یورو تجهیزات پزشکی از ایران به عراق صادر شده است.
نکته جالب تر اینکه، بازار عراق ظرفیت پذیرش تا پنج برابر بیشتر را هم دارد!.
ارزان بودن خدمات و کالاهای ایرانی برای کشورهای همسایه، تمایل این کشورها از جمله عراق را برای همکارای و صادرات تجهیزات پزشکی بیشتر کرده است.
بعد سقوط صدام از سال 2003 روز به روز میزان صادرات از ایران به عراق بیشتر شده است.
در سال 1398 رقم صادرات غیر نفی به عراق از مرز 9 میلیارد دلار گذشت و عراق را به یکی از کشورهایی تبدیل کرد که بیشترین مبادله تجاری را با ایران دارد.
کشور عراق یک حکومت فدرالی دارد. به این معنی که هر استان قوانین مربوط به خودش را دارد و ممکن است کاملا متفاوت با حکومت مرکزی عراق باشد.
بنابراین ریسک صادرات به عراق را در صورت عدم آگاهی از قوانین، بالا میبرد و حاشیه سود صادرات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

صادرات محصولات هتلینگ به عراق

نمی‌توانیم به صورت قطع بگوییم که فقط این کالاها باید به عراق صادر شود یا خیر، اما در ادامه به نمونه کالاهایی اشاره می‌کنیم که شرایط کشور  عراق برای پذیرش و شرکت های تولید کننده این محصولات در ایران خوب است.

صادرات ترالی پزشکی به عراق

یکی از تجهیزات پر کاربرد در بیمارستان ها و مراکز درمانی ترالی ها هستند.
ترالی ها همان یونیت هایی هستند که جهت حمل ابزار ها و تجهیزات پزشکی و دارویی استفاده می‌شوند، تا همیشه همراه و در دسترس پزشک باشند.
ترالی های بیمارستانی انواع مختلفی دارند و در مکان های متفاوت استفاده می‌شوند، چند نمونه از ترالی ها در ادامه نام برده شده است :

تمامی این موارد در سایت تجهیزات پزشکی می‌مد موجود است.
ترالی ها با کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب، جهت صادرات به عراق و دیگر کشور ها از جمله سوریه، آماده تحویل به شما عزیزان هستند.
از فروشگاه می‌مد کالاهای ترالی را مشاهده کنید و کد کالای مورد نظر را به همکاران ما اعلام کنید تا اطلاعات دقیق تری به شما ارائه داده شود.

صادرات مانیتورینگ علائم حیاتی به عراق

مانیتورینگ علائم حیاتی از آن دسته اقلام تجهیزات پزشکی است که در ایران به خود کفایی خوبی دست یافته ایم.
تولید انواع دستگاه های مانیتورینگ علائم حیاتی و صادرات آن به کشور های منطقه، خبر از پیشرفت های خوب در حوزه تجهیزات پزشکی می‌دهد.
اما دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی  چیست ؟

صادرات تخت بیمارستانی به عراق

یکی از بهترین لوازم پزشکی که قابلیت بسیار خوبی برای صادرات دارد و کشور عراق پذیرش آن را دارد، تخت بیمارستانی است.
تخت بیمارستانی انواع بسیار مختلفی دارد از جمله اینکه به صورت مکانیکی باشد یا برقی باشد.
چند شکن باشد به معنی که از چند بخش تشکیل شده باشد و قابل کنترل باشد. بعضی از تخت های بستری از قسمت بالا و پایین قابل حرکت هستند که مناسب برای برخی بیماران می باشد.
در شرایطی پزشک فقط نیاز به یک معاینه سرپایی دارد و لازم به استفاده از یک تخت بستری ساده است اما در شرایط استفاده طولانی تر از تخت بستری طبیعتا کیفیت و امکانات تخت خیلی اهمیت پیدا می‌کند.

شرایط ارسال تجهیزات پزشکی به عراق

با توجه به مرز زمینی که بین ایران و عراق وجود دارد و امنیت کامل در ارسال کالاها، ترانزیت یا صادرات زمینی یکی از بهترین روش های ارسال به عراق است.
فروشگاه تجهیزات پزشکی می‌مد به شما کمک می‌کند تا کالای مورد نظر را به کشور عراق صادر کنید.
حاشیه سود صادرات به کشور عراق بسیار قابل توجه بوده و بازار بسیار بکر و دست نخورده ای در این حوزه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا