فروش تجهیزات پزشکی

فروش عمده تجهیزات پزشکی در اهواز

در این نوشته به بررسی فروش تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در خوزستان، اهواز و دیگر شهرهای مجاور میپردازیم. فروشگاه تجهیزات پزشکی می‌مد بزرگترین و وسیع ترین فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی در ایران است که با بیش از 7 هزار کالا به صورت 24 ساعته به بیمارستان ها و خدمات درمانی خدمات رسانی میکند.

فروش تجهیزات پزشکی در اهواز

فروشگاه تجهیزات پزشکی می‌مد با بیمارستان ها و مراکز درمانی شهر اهواز همکاری های قابل توجه و موفقی داشته است که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم :

فروش تجهیزات پزشکی در استان خوزستان

به غیر از شهر اهواز که بیمارستان ها و مراکز مختلفی با ما همکاری میکنند، شهری های دیگر خوزستان هم از جمله ایذه، دزفول، شوش سابقه همکاری با تجهیزات پزکشی می‌مد را داشته اند.
در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها میپردازیم :

ما این توانایی را داریم که اگر به دنبال خرید تجهیزات پزشکی در استان خوزستان هستید، در کمترین زمان ممکن کالاهای بیمارستانی که مد نظر شما هست را برایتان ارسال کنیم.
سابقه ی درخشان می‌مد در 5 سال گذشته گویای توانایی های این مجموعه است.
برای دیگر شهرهای خوزستان هم از جمله آبادان، مسجد سلیمان، بهبهان، اندیمشک، سوسنگرد و … این امکان فراهم است تا با فروشگاه تجهیزات پزشکی می‌مید همکاری داشته باشند.

 

فروشگاه تجهیزات پزشکی می‌مد

فروشگاه تجهیزات پزشکی می‌مد با بیش از 5 سال سابقه فروش اینترنتی آمادگی و توانایی ارسال کالا و تجهیزات پزشکی به سراسر کشور را دارد. سایت میمد یکی از ده سایت برتر ایران در این زمینه است که با چندین سال سابقه در فروش اینترنتی و کسب تجارب روز افزون آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره دادن در این زمینه است. هم اکنون با ما تماس بگیرید.

تماس با ما : 02191014919

شماره واتساپ : 09129214207

مقالات مرتبط با این نوشتار :

سونیکید چیست؟ | فتال داپلر (جنین یاب) چگونه کار می کند؟

آزمایش اسپیرومتری چیست

کوتر جراحی چیست

آی یو دی چیست

ECG یا دستگاه الکتروکاردیوگرام چیست ؟

تجهیزات پزشکی ساری و مازندران

پخش عمده تجهیزات پزشکی در گیلان

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا